Lody zawsze będą mi się kojarzyć z wakacjami, jednak ja nie przepadam za tymi sklepowymi z wielką ilością chemii, kalorii i nie wiadomo czego. Moje serce należy do prawdziwych lodów prosto z Włoch.
Jeszcze 4 dni temu siedziałam z koleżanką w mieście pod Rzymem gdzie roiło się od ludzi, muzyki i dobrego nastroju zajadając się Włoskimi lodami, które smakowały jak powinny, anie jakieś nie wiadomo co. Ale teraz jestem już w domu i zamiast tych Włoskich proponuje nicecream. Najlepsze są te najzwyklejsze bananowe, ale dzisiaj podziele się z wami przepisem na brzoskwiniowe.
składniki:
-2 brzoskwinie
-banan
-gorzka czekolada
-ok 100g jogurtu naturalnego(opcjonalnie)
-2 łyżki płatków owsianych
Brzoskwinie i banana kroimy na plasterki, przekładamy na talerzyk lub pudełko i dajemy do zamrażarki na min 2h, a najlepiej na całą noc. Po tych paru godzinach, dajemy owoce do miksera(zwróćcie uwagę na to, aby miał dużą moc żeby go nie zepsuć). I miksujemy razem z płatkami, ewentualnie można dodać ten jogurt, ale lody będą bardziej rzadkie wtedy.
Propozycja podania:pokruszona gorzka czekolada i plasterki nektarynki.
Sami widzicie jakie to proste i wychodzą naprawdę pyszne lody. Możecie tak zrobić z samym bananem, malinami, truskawkami, borówkami, mango.... sposobów jest dużo.
Smacznego!!
Aż ślinka cieknie :)
OdpowiedzUsuńBlabloog.blogspot.com